Tak už tady máme první závody po zimě…

11.04.2012 13:24

Letos byla zima nějaká krátká, než sem se rozkoukal,  tak nám skončila. Ani jsem si nestihnul říznout nový éro. Ba co víc, ani jsem svým starým bojovým strojům neřízl nová křidélka, neb jak Sopťa razí heslo: „ Křídla, to je základ!“. Jako vůle, ta byla. To joo. Dokonce jsem si dvoje řízl a k nim i trup, ale došel Helmík, že je potřebuje, tak sem mu je dal s tím, že není problém si říznout další, zatím obrousím trupy. No co si budem povídat, křídla jsem neřízl, trupy neobrousil, ba co víc, přes zimu jsem ani nešel lítat s kombatem. Ne že bych nemodelařil vůbec. Poskládal jsem ZOOMa od Hackra, kterého jsem vyhrál v Rakvicích, a Blizzarda od Multiplexu. Tak dva nove EPPáky jsou ve sklepě, ale přeci jenom, soutěžní stroje jsou zbytky z loňské letky. S tím se asi moc parády nenadělá.  celý text...

—————

Zpět